neljapäev, veebruar 28, 2008

Quiero saber

Ma veel ei tea. Aga mulle tundub, et investori töö meenutab natuke fotograafi oma. Just hetke tabamise osas. Selles osas, kas ja kuidas sa oskad situatsiooni prognoosida. Kas ja kuidas sa oskad olla reaalsusest kolm sekundit ees, fokusseerida ja vajutada. Tsakk! Täpselt õigel ajal.

Ma arvan, et ma saan varsti teada. Eeldusel, et üleval olevad arved mulle varsti ikka ära makstakse.

Üks asi on masendav. Mitte seotud aktsiaturgudega, vaid sellega, et ülejärgmises lauas minust istub JÄLLE üks paarike, kes JÄLLE räägib inglise keelt kohhutava aktsendiga. Seekord on aktsent tüdrukul.

Enivei nägin ma öösel unes, et ma olin ostnud Viisnurga aktsiaid. Viisnurga hoone oli ka sealsamas - unenäos. Ja läbi hommikuhämaruse paistsid Viisnurga akendest tõusvad aktsiad, millest osad osutusid lähemal vaatlemisel klappredeleiks. Pärast logis mingi tüüp ennast minu läppariga börsi sisse.

Siis ma tõusin üles ja läksin WC-sse.