laupäev, mai 13, 2006

Ich bin doch nicht blöd!

Ma ei tea, miks remondimehed ei taha täisnurki ja sirgeid pindu tekitada vabatahtlikult - enne kui ma neile pinda hakkan käima. Mul on piinlik. Aga neil ei ole - töötuju.

Ma ei tea, miks Falckist rääkides räägitakse ikka veel parkimise korraldamisest, kui firma tegevusfookus asub hoopis parkimise maksustamisel. Ütleks neile, aga juuap nad teavad seda ise ka. Küsiks neilt, aga küllap nad valetavad - see on ju popp.

Ma ei tea, miks Sillart räägib, et operaator peab olema nagu prostituut. Selle asemel võiks papi jobusid režissööre enam mitte juurde sünnitada. Inimene, kelle viimane doku ja mängukas on peeti läinud, võiks põhimõtteliselt vahelduseks ka vähem rääkida.

Ma ei tea, miks inimesed on hakanud igal pool autosid kajakaks sõitma. Ja muidu kägarasse. Täna vedeles Vabaka lõpus e.g. ilma esikahvlita tsikkel. Politseiuudistele ma seda ei salvestanud - on mul jee vaja, et neil saated paremaks läheksid. Ich bin doch nicht blöd - "ma ei ole ju loll".

*****

Ich bin kein Heiliger, ich bin auch kein Ungeheuer
es geht mir besser, wenn ich ehrlich bin
bin nicht genial, doch vor allem nicht bescheuert
ich hab´ ein Recht auf meinen Eigensinn, oh ja !

[Hartmut Engler / Ingo Reidl]