kolmapäev, märts 01, 2006

Oneiole. Muroofevlat

Kunstiakadeemias on Talvefoorumi plakatid. Ma alguses mõtlesin, et tegu on naljaga, sest mulle kangastus, et tegelt peaks olema plakati peale kirjutatud Kalvefoorum.

Toomas Kalvefoorum.

Lihtne, eks: Kalve võtaks oma paleosoikumiaegse plaatkaamera ühes ja peaks sellega haudvaikuses paar tunnikest foorumit ära küll. Lõdvalt. Ma arvan, et isegi kolm - surnud lind käes ja annihileeruv kirves seljas. Ja paadist tuleks auru.

Ma siiamaani ei tea, mida seal Talvefoorumil tehakse, sest ma lihtsalt... no mul läheb mõte mujale, kui ma seda plakatit näen - Talvefoorum, milleks.

Koomas Talvefoorum... Seda ei ole ju hoopis olla.

Aga Kalve, see oleks igati loogiline. Sest Kalvest on teada, et ta teeb iga päev pildi. Või et ta siis jälle ei tee seda. Või - nagu Andreas Walden ütleb -: Kalve on irratsionaal ja relvainstruktor. Ja et Kalve laseb valgust. Ja et seejärel laseb ta jalga.

Walden kirjutab veel, et igal õhtul võtab ebaselgus maad.

Lugege ise.
"Laskumine orgu"