neljapäev, november 10, 2005

Gut, Woyzeck

Keegi on Raudtee tänavast lamavate politseinike moodulid ära viinud. Kollased on alles, aga kahel on üks must keskelt puudu. Et saaks normaalset moodi üle sõita. Valdekus on sama lugu. Head inimesed ei ole veel kadunud.

Gut, Woyzeck. Du bist ein guter Mensch, ein guter Mensch. Aber du denkst zuviel.

Halvad inimesed ei ole ka kadunud. Näiteks meie stsenaariumieskiisi autor, kes esilinastusel lasi filmi põhja ja ütles, et eks operaatorgi oodanud midagi muud. No ei oodanud. Operaatori karvane käsi oligi suure osa Andri Luubi kopipastast ära recycle'inud. Ja mina teadsin seda Luubist paremini, sest mina olingi selle asja juhtoperaator.

Woyzeck, Er hat keine Moral! Moral, das ist, wenn man moralisch ist, versteht Er.

Maran ütles, et tellija karvast kätt oli projektis ikka omajagu näha. Nonii. Maran ütles, et tellija ei olnud sihtgruppi lahti mõtestanud. Maran sai 100% aru, kui ma ütlesin, et ma olen psüühiliselt täiesti katki - pärast kogu seda kammajjaad.

Geht doch alle zum Teufel, Mann und Weib!