neljapäev, aprill 13, 2006

Gepunk'd

Selgus asjaolu, et punkarid ei ole punkarid mitte sellepärast, et teisiti ei saaks, vaid sellepärast, et teisiti ei ole nii cool... Mis teeb tegelt sama välja, et teisiti ei [____ ____]. Ja nagu alguses mainitud [____].

Mulle on nad alati meeldinud.

Nii et seda on päris hea teada - et inimesed ei tee oma otsuseid olude sunnil. Minu tänane esikaanepunkar näiteks saabus kohtumispaika musta takso-Mersuga. Kodust. Viimsist.

Saksamaal on see kõik kuidagi teistmoodi. Punkarid seal on juskui kodutud. Ja 'punk'-sõna hääldatakse saksa keeles nagu inglise keeleski. Saksa pungid ei pese ennast. Saksa pungid liiguvad koertega.

Mulle nad meeldivad. Eriti punk-tüdrukud.

Berliinis, Kreutzbergis on üks "Bewohntes Haus" - nii seda vähemalt kutsutakse. Mul ei soovitatud sinna minna, sest see ei pruukivat hästi lõppeda... Aga no mul on mingi tõmme kiiksuga kampade poole ja siis ma läksin sinna ja midagi ei juhtunud. Võib-olla sellepärast, et seal lihtsalt ei toimunud midagi. _Na klar._

Anarhistlikud Anti-Fa'd on natuke konkreetsem nähtus, aga nad saavad kahjuks skinnide käest süstemaatiliselt peksa. Prahas ka - nii vähemalt räägitakse.

Ma ise ei olnud kunagi punkar - ei julgenud vist. Aga lastehaigla kardioloogiaosakonnas me tegime endale klosetiklapikettidest käekette. Ilmselt neid käekette ei tohtinud ikkagi niimoodi teha. Aga me jõime öösiti kohvi ka ja seda ka ei tohtinud. Kardioloogiaosakonnas eksole. _Na logisch._