kolmapäev, november 02, 2005

Ämber ei hüüa tulles

Ma ei tea, kas seda tuleb nimetada ebaprofessionaalsuseks või lihtsalt prohmakaks, aga mul õnnestus Presshouse'ile Tartu uut kaubamaja pildistades kadreerida osaliselt sisse hiigelplakat "Tervitus!". Paraku jäi selle esimene silp posti ja viimane täht kaadri taha. Muide maja ise on vinge ja suuuuper-super öise väljavalgusskeemiga. Nii et kui selline maja väidetava Tartu vaimu väidetavalt tappis, siis oli see ikka suht täbar vaim, ma peaks mainima.

Kui ma ükskord naispolitseinikuga intervjuud salvestasin, siis jäi pluusi kattev jakk tüdrukul vahepeal sellisesse asendisse, et 8-tähelisest POLITSEI-sildist pluusil jäid nähtavale ainult neli sisemist. Ma ei osanud tookord mitte midagi ette võtta.

Viltu ei lähe mitte ainult minul - Ülemiste keskuses on lükandseinte süsteemid tootnud pahaaimamatu Soome firma Pedelux.

Tegelt palus Oudekki, et ma kirjutaksin enda bloogi, et LAUPÄEVAL ON ETV-S "PRESENTAATORITE" ESMAEETER KELL 19.