pühapäev, aprill 02, 2006

elokventsialiteetlusest

Minu MSNis on muuhulgas sellised tegelased:

¤ lastesõbralik õpetaja Pernille Christensen-Alev, pane gloobus kapi otsa!
¤ .navigaator birx.[] - silm tõmbleb
¤ hui ja znaaju enimoor
¤ para k ser buena, si siendo mala estar mejor..? He descubierto la manera de ser "FELIZ"

Mu orkutis seevastu on
ღG@BRIELA εïз GORRIS ღ =';'=

See viimane paneme-kingapaelad-põlema tendents on tegelt mingi Brasiilia värk üldse:

.fe.*~ (;
ღ anna ♥ luiza ღ
Debb!nh@ Carvalho
♡ Rapha ツ Almeida
ஜ♥ஜAntonellaஜ♥ஜ Molloஜ♥ஜ
*~♥ MaRyZiTiChA (ou MaRyZiNhA) LaViGnE ♥~*

Onju. Eksole. Kaspole. Ma isegi ei teadnud varem, et kogu seda märgistikku on kuidagi võimalik ekraanile manada. Ja ma muidu arvaks, et see sodi on täiesti desinformatiivne, aga ILMSELT on ikkagi võimalik kõiki neid inimesi kuidagi tuvastada, sest nt persoonil nimega [ ÐǾÜG£Ă§ ™ ŤØČĂ ƒØğØ ] on 536 sõpsi ja 233 fänni. Ja tal on ÜKS foto, millest on vähe abi, sest sellel on ainult mootorratas. Nii et info ikkagi kuidagi liigub, aga minu jaoks paraku nii keerulise logistikaga, et vaevalt ma seda selles elus taipan.