pühapäev, oktoober 02, 2005

Seiltänzertraum: Uni näeb mind

Selle rongi nimi, millega ma sõitsin, oli Aunt Polly ja tal kippusid vagunid tagant ära tulema - see kõik oli unes, eksole. Perroon, mille kõrval Aunt Polly peatus, oli ebaselgetel asjaoludel rongist kõrgem. Siis ma nägin veel Tartut, millel oli üsna rafineeritud töötsuslinnaosa, keset mida kõrgusid... no ma ütleksin, et ümmargused, savist ja värvilised hiigelhooned. Selliseid ma polnud Tartus varem näinud, aga kaks tädikest näitasid neid meile parasjagu hetkel, mil me Maarika Traadiga trammis teist korda suudlesime... ja ma ei teadnud, kas pidada seda kõlbeliseks interventsiooniks või juhuseks. Ja Tähe tänaval lehvis ühe maja peal Austria lipp, mille keskel tundus olevat haakrist, mis osutus lähemal vaatlemisel siiski lestakalaks.

Ma tõesti ei oska öelda, kust sellised unenäod tulevad ja kuhu nad lähevad ja mis neist edasi saab.

kennst Du den Seiltänzertraum, ich stürz´ ab
doch ich lebe noch, Dein Netz fängt mich auf
mitten im Schoß, in Deinem Schoß

Üks teine kord ma nägin näiteks unes, et ma veensin kedagi selle teksti ülimas freudistlikkuses. MINA, eksole. Freudisltlikkuses, onju. Blaah, see jutt tundus pärast ärkamist mulle endalegi veel täiesti loogiline.

Kui huvi peaks olema, siis kogupikkuses on tekst siin:
http://www.purlaz.de/seiltaenzertraum.htm

Täpilisi unenägusid!

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Blog boom has companies scrambling to set standards
Greg Brown for two years has kept an online diary of his daily life, a window into his world for ... In mid-May, the computer company, which employs more than 10,000 in the Raleigh-Durham, N.
Hey you have a super blog! I have a download free TV showssite/blog. It pretty much covers download free TV shows and download free TV shows related stuff. Check it out if you have the time.

7:07 PM  

Postita kommentaar

<< Home