laupäev, aprill 02, 2005

Iidoleid...

... ei ole mul olnud. Tõtt-öelda olin ma kunagi küll Grapsi-fänn. Mul oli kaks vinüüli ja ma sain mõlemale Grapsi autogrammi. Eelmisel aastal juba. Või alles. Pärast seda ta suri.

Ja siis oli veel selline sell nagu Tõnis Avikson. Väliskommentaator. Associated Pressi kaubamärgi maaletooja. Moskva-ekspert. Super-guy. "Gorbi imedemaal(t)" artikliseeria autor. Nüüd ma siis nägin teda (ja autogrammi igaks juhuks ei küsinud). Ta on nüüd kinnisvaramaakler.

Väliskommentaatorist kinnisvaramaakleriks... ajalehepoisist miljonäriks. Aviksoni puhul vist sõna-sõnalt nii oligi: 80-ndate lõpu Õhtulehe-poisist sai miljonitehingute maag... maakler. Teatavasti on miljonid ju maak - neid saab kaevandada. Kui teada kohta. Tundub, et Avikson teab. Ta vähemalt ütles mulle, kui palju tal märtsis kinnisvaratehinguid oli.