esmaspäev, märts 28, 2005

Powered by Noorkuu

"Maiu on piimaauto" - ma ei olegi kunagi seda laulu originaalis kuulnud. Hoolimata seda üldjuhul esitava Koera viimase albumi pealkirja "Pure" lingvistilisest väljakutsuvusest ei osta ma ilmselt kunagi taolist bändi. Ja pole vist vajagi, sest Noorkuu tegi seda nüüd ka: laulis seda laulu nimelt. Stiilis "iga sõrme all septakord", kui Meelis Unti tsiteerida. Äärmiselt vinge seade oli ikka, täpne, hääles, vokaaltehniliselt väljakutsuv. Ma arvan, et Eesti muusikakultuur võidaks päris palju, kui kultuuriministeerium võtaks ette projekti "anname Meie Mehe ja muude nõmebändide repertuaari Noorkuule ja saame kõik ilusamateks ja heademaks inimesteks".

Keegi kunagi kurtis stiilis, et vokaalbänd "Noorkuu" tuusas seal-ja-seal. Vaadake selle asjaga on niimoodi, et instrumentalist hoiab ju enda instrumenti. Ja kuivõrd vokalisti instrumendiks on ta ise, siis... ekole, ta peab paratamatult iseennast hoidma. Nii et igast hotelliadministraatoreid sõimavad Alla Pugatšovad lihtsalt hoiavad ennast. Ja ilmselt ka turvameeskonna varju hoidvad Jacksonid ja Collinsid.

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

"Maiu on piimaauto" ei kõlanud minu jaoks seda veenvalt kui "Ära piina mind".
Viimase seade oli sedavõrd keeruline, et akordid, mis loo kestel kõlasid, tundusid mitmele mu tuttavale "veidrad".. Just, veidrad..
Mis teha, kui oleme harjunud kuulama Nexuse C-G-F-C-stiilis akordilahendust, eksju..

.. i'm powered by noorkuu as well :)

10:36 AM  

Postita kommentaar

<< Home