teisipäev, märts 22, 2005

Arbeit macht frei!

Ma ei tea, millal ma ükskord pasunasse sõidan sellele, kes veel ütleb mulle: "No jah, ega raha pärast ei olegi siin mõtet ___________ (kirjuta lünka sobiv verb), aga...". Täna sai linnukese selle lause taha Arvutikasutaja tegevtoimetaja. Eile Julija Berkovicha. Üleeile...

Miks me siis tööd teeme? Sest midagi muud pole teha? Et sooja saada? Et näha oma nime trükitult kusagil? A ma võin plangu pääle ka oma nime kirjutada - veel suuremalt. Ja reiting on missugune! Sest mitu inimest käib kaubamaja kõrval oleva plangu eest läbi iga päev? Ja mitu loeb Arvutikasutajat? Böö.

Nii et reitingust mul on poogen. Mul on pappi vaja saada. Seega siia sobib nüüd - nagu mustikas perse, ma ütleksin - üks Mandy.com'i kuulutus (piisab, kui lugeda 1. ja viimast rida):

"Lo/No Pay. Starts: July 1st - approximate (6 week shoot, 1 week prep) Uncovered Productions is in pre production for our next feature film, "Still Green". We have a Director of Photography. We are shooting on Super 16 and are looking for a camera operator with experience on Super 16. We will pay $2,000 plus a $30 per diem."