kolmapäev, september 22, 2004

Drive another day

Ilmselt oli ette nähtud, et mul pidanuks olema piinlik. Sõita autovabal päeval Fordiga ringi. Ja oligi.

Aga teistmoodi ei saanud ka. Ma sõidan niikuinii nii vähe kui võimalik. Vähem enam ei saa. Ja rohkem ei ole mõtet. Nii et sellised kampaaniad lihtsalt voolavad must mööda. Kuuse alla hange. Ma ei tea, kelle jaoks nad disainitud on, aga minu jaoks mitte. Ma võin teile hoopis ökonoomset sõitu õpetada. Odavalt. 200 eeku tund. Come, join my bloody training group. Nali.

Hiljem ma nägin kesklinna kohal helikopterit tiirlemas. Pärast teist tiiru oli selge, et kusagil peab olema kaamera. Pärast oli AK-s pilt sellest, kuidas kogu Tallinna autovaba päev üldse ei funganud ja kuidas jobukakud selle asemel üksteisele tagant otsa ja külje pealt sisse sõitsid. Bäng!

Aga see helikopteripilt oli kõikuv. Võetud õla pealt ja ilma stabilisaatorita. Läinud täitsa pekki.

Kuuse alla hange.