neljapäev, august 26, 2004

Pilves

Kas te olete kunagi saanud maili laksu all olevatelt inimestelt? Mina ei olnud, aga nüüd olen:

"Oioioioioioioioioioi..... see tähendab, et ma olen Amsterdamis ja ei oma aega, interneti aega ega midagi muud, et kirjutada kellegile ühtegi kirja ja nüüd ma olen kuskil ühe coffe shopi vastas kitsal väravaga varustatud hoovis ja varastan vaikselt nende wifit:) Appi.... mõistus sai otsa.... meil kõigil sai. Siin on surnud kass ja lõputu on see koridor. Ja seal on pime uks ja kummist on see ka kusjuures ja siis on seal see hästi väikeste trellidega aken ja seal põleb tuli aga niipea, kui ma paremasse levisse satun, saab pilte ja võib-olla keegi veel!

Kriz&Andy@Rotterdam&Amsterdam"

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

hullult pilves olid need inimesed muidugi...lihtsalt veidike suicus:)

4:31 PM  

Postita kommentaar

<< Home