laupäev, juuni 19, 2004

Scheißspotting

See on nagu trainspotting, see blogspotting. Jätad päeva-paar vahele ja juba nad küsivad. Või nagu plainspotting. Ainult et mitte plain. Nicht gemain. Nicht diesmal. Oder doch...

Asi selles, et ma vaatasin Taskade täna-öösel-filmi making of'i. Ja kui ma oleksin sado-maso mees, vaataksin ma teise korra veel. Ja tükki kolmandatki, aga siis aitaks ilmselt ka mulle.

Juhul kui ma oleksin sado-maso mees.

Aga ma olen professionaalne kretiin ja sellepärast vaatan ma seda üllitist neli korda. Vihaga. Järjest.

Nali.

Kunagi sattusin Kölnis kinno, vaatama Kunsthochschule für Medien tudengite tehtud filmi "Weiche Rauschen" - amatöörkaameraga ja continuity-vigu täis. Sain toona pehmest fookusest silmavalu.

Aga praeguseks oli aeg tugevalt edasi läinud, nii et tänaöise meikingöffi pseudoavangardsesse atribuutikasse kuulus peale autofookuse veel kiirluubis montaaž, olematud kadreeringud, absoluutselt puuduv sisu ja ülisitt heli - tüübid olid nimelt porgandiga peale lennanud.

Nii et te mõelge kaks korda, enne kui Peda režiitudengite produkte vaatama asute. Jaatava otsuse korral ähvardavad teid rahutud unenäod ja probleemne ennelõuna. Muidugi kui te pärast seda kunstiteost üldse enam ärkate.