teisipäev, juuni 08, 2004

€-valimised

Ma e-ei hakka pikalt keerutama, ütlen kohe ära, et hääletasin sotside poolt.

Carmen Kassi valimiskampaania läks väidetavalt samapalju maksma kui terve sotside kampaania kokku. Ma muidu toetan investeeringuid, aga oleksin tahtnud, et Kass oleks investeerinud millessegi muusse kui eurovalimistesse. Kasvõi meelelahutusse... võttes eelduseks, et Europarlament ei ole klassikalises mõttes meelelahutus.

Kassi TV-reklaam on muidu cool, dünaamiline, must-valge, delikaatne, šikk. Ja Kristiine keskuse ees ristmikul hõljuv väljakusuurune tekstiilplakat on ka cool. Kujunduse poolest - selline poolläbipaistev. Sisust ma ei saa aru: "Hoiame omasid". Kes on omad? Kes on võõrad? Kas mina olen oma? (Vastus eriti ei koti, aga statistika mõttes tahaks teada.)

Sõber Eberhard Erwin Otto Rottstedt tahtis teada, kuidas "Carmen Kass" hääldatakse. Ütlesin, et essi palataliseeritakse. Eberhard, keda me lühiduse mõttes Mr. O'ks kutsume, küsis: "Kas Kaiss?"

Ütlesin, et Kass - palataliseeritult, "mach doch mal nach: Kassj".
Aga tal ei tulnudki välja. Ütlesin, et kui ta ei ütle ainult perekonnanime, vaid mõlemad nimed koos, on suva, kas palataliseerida või mitte.

Nii jäigi.
Pärast tehtud väiksed õlled.